ПРИСКОРЮЄМО ТЕМП РОЗВИТКУ ВАШОГО БІЗНЕСУ

ЯКЩО ВАША МЕТА: 

 

ПОСИЛИТИ ПРОДАЖ

КЕРУВАТИ ПРОДАЖЕМ

ПІДВИЩИТИ КЛІЄНТСЕРВІС

 
й ми зв'яжемось з вами
повинен починатися з +3
МИ МОЖЕМО ВАМ ДОПОМОГТИ

Як ми зможемо посприяти
досягненню вашої мети вже сьогодні
?

заповніть форму нижче
повинен починатися з +3
Провести тренінг з продажу
Заповніть форму нижче
повинен починатися з +3
Коучинг з продажу
Заповніть форму нижче
повинен починатися з +3
Поділитись досвідом
Заповніть форму нижче
повинен починатися з +3
Порадити рішення

Про проект DO it WELL :

 

DOitWELL — компанія, яка посилює вашу систему продажів. У нас ви зможете отримати підтримку на різних етапах розвитку вашого бізнесу. Ми працюємо з людьми і технологіями, а саме: оцифровуємо якість роботи і бізнес-процеси відділу продажу, навчаємо менеджерів та контролюємо всю систему продажу. 

Ми віримо, що задоволений клієнт — це фундамент успішного бізнесу, а клиєнтоорієнтованість — бізнес-модель майбутнього. Тому ми впроваджуємо в системи продажу таке поняття, як стандарт якості обслуговування, щоб ваш клієнт був задоволений і ви, як наш клієнт, були завжди задоволені результатами нашої роботи також.

 
і ми зв'яжемось з вами
повинен починатися з +3
Зв'язатися з нами

Ми пишаємося співпрацею з нашими клієнтами: 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Шановний клієнт! 

Нам приємно вітати вас на нашому сайті.

В свою чергу ми хочемо розповісти вам про особливу рису нашої компанії:

На початку існування нашого бізнесу ми взяли за основу модель однієї відомої американської IT-компанії - роботу у віддаленому офісі. Це означає, що наша команда працює з різних міст України, а іноді й світу. Ця смілива та ще незвична для України модель офісу вимагає від нас високої системносі, порядку та злагодженої взяємодії всередині компанії, однак саме це і відкриває для вас безліч переваг:
 

1 . Залучення всієї команди в ваш проект. Завдяки SCRUM-методу, навіть якщо ваш аккаунт-менеджер піде у відпустку, для вас відсутній будь-який стрес - заміна спеціаліста не буде помітною. Проект буде виконано в заявлений термін.
2. Планування, системність і контроль. Завдяки високій внутрішній технологічності нашої роботи ви завжди будете  мати актуальну інформацію  щодо вашого проекту, результатів контрольних точок та подальших дій.
3. Постійне поліпшення послуг. Завдяки щоденній єкономії часу на транспорт та утримання офісу, ми вивільнили час для постійного поліпшення наших внутрішніх процесів і якості послуг, що надаються. Не рідко ви можете побачити нас самих, як частину робочої команди вашого проекту. Ми проживаемо проекти разом з командою, щоб краще розуміти, як ми ще можемо стати краще і корисніше для вас.
4. Ми прагнемо надавати якісний сервіс і готові постійно його поліпшувати. Фінансова мотивація нашої команди безпосередньо залежить від вашої задоволеності як клієнта.

Якщо ми можемо якимось чином зробити співпрацю з нашою компанією ще більш продуктивною та приємною для вас, будь ласка, дайте нам знати. 

З повагою, Олена Топтуненко і Юлія Кішинька
Co-founders DOitWELL

 

ДОСТУПНІСТЬ

Працюємо з компаніями по
всій Україні та країнах СНГ 
 

ДОВІРА

80% нашого продажу — це "сарафанне радіо" від клієнтів і партнерів

ЧАС

Ми цінуємо ваш час — вартість наших послуг прямо пропорційна витратам на ваш проект 

ЯКІСТЬ

Ми також маємо свій відділ якості . 90%  —це рівень лояльності наших клієнтів 

СИСТЕМНІСТЬ

Ми працюємо за SCRUM методом. Для вас це своєчасність. Перевірте самі! 

Ми з задоволенням спрямуємо наш досвід на посилення вашого бізнесу!

Ми гнучкі в пошуках рішень для наших клієнтів та системні в їх реалізації.
Кожен наш співробітник -  це гарантія якості роботи і сервісу. 

Внутрішній досвід команди відділу якості: 

 
 
 
 

Створення відділів продажу та робота з продажем на різних позиціях від менеджера до керівника - 12 років. 

Формування маркетинг стратегій та робота
з бізнес-моделями - 7 років.

Коучинг з продажу, проведення тренінгів
та психологія продажу - 4 роки.

Маркетингові дослідження - 7 років. 

Внутрішній досвід команди інтеграції CRM-систем:

Оцифрування бізнес-процесів  - 5 років.

Інтеграція CRM-систем - 5 років

Робота з відділами продвжу - 8 років.

Навчили больш ніж 300 менеджерів якісній роботі в CRM.

Ми орієнтовані на довгострокову співпрацю

з нашими клієнтами, партнерами, співробітниками, що в свою чергу підсилює кожного учасника. 
Наш підхід Human to Human — це поєднання професіоналізму
та приємного спілкування для вас та всієї команди. 

Наша команда

Ключові співробітники, з якими ви будете взаємодіяти:

 

А також створювати для вас будуть:

 

 
 

Тетяна Калита
Head of Sales

Я щиро впевнена, що найважливіше надбання компанії та її головний ресурс  – це її співробітники. Менеджер з продажу – це не найнижча ланка, а це саме той одяг, за яким зустрічають і формують свою думку про компанію. Саме тому для зростання прибутку необхідно створити умови для зростання всіх своїх співробітників, налагодити роботу системи продажу та впровадити систему мотивації, яка буде вигідною як для працівника, так і для власника. Якщо ви дійсно готові до змін та зможете без жалю розпрощатися з тим, що тягне вас донизу – я з вами! І пам'ятайте: якщо ви дійсно хочете досягти бажаного результату – ви звернулися за адресою!

 

Лідія Місюра
Account Group Head

Якість роботи менеджера - це більше ніж продаж, це те, що про вас буде думати клієнт.  А якість моєї роботи - це не лише кінцевий результат, а також і процес його досягення. Чіткість плану, послідовність дій та оперативність відповіді - це три ключові правила моєї роботи. Для вас це означає, що взаємодія з нашою компанією буде приємною та з відсутністю будь-якого стресу. Із задоволенням пройдемо з вами захоплюючий щлях нових відкриттів і досягень!
 
 

Марія Шаповал
CRM Account G
roup Head

Одні клієнти хочуть уваги, інші - швидких рішень, але усі хочуть, щоб їхні бажання реалізовувалися та давали свої плоди. Мій девіз — це робота для задоволення. Я прагну не тільки здійснити побажання керівника, але й допомогти менеджерам шляхом спрощення їхньої роботи. Адже менеджери — це обличча компанії, та від них залежить прибуток компанії та задоволенність клієнтів. Володіння інформацією та швидкий доступ до неї  — ось ключ успіху для менеджера і керівника. Будьте организованими! А ми знайдемо вам для цього найкоротші шляхи.
 
 
 

Коучі та тренери

  • 2 сертифікованих бізнес-коуча;
  • 2 коуча з продажу;
  • 3 тренери з продажу.
 

Куратори та акаунти

  • 3 куратора проекту;
  • 3 project-менеджери.
 

Невидимий фронт

  • 5 осіб аналізують дзвінки;
  • 30 таємних покупців;
  • 4 фахівця по роботі зі зворотнім зв'язком від клієнтів.
 

Інтегратори CRM

  • Свої інтегратори та менеджери з перевірки CRM-якості;
  • Сертифіковані партнери amoCRM.
 
повинен починатися з +3
Зустрітися з нами

Декілька наших кейсів

 

Послуга "Відділ якості"


Результ за 4 місяці - плюс 221% - зростання показників із звернень в "дійшли до відділу продажу". 

 
 
 

Послуга "Відділ якості
та маркетинг консалтинг" 

Ріст 40% в продажі за 5 місяців роботи. Відгуки клієнтов в социальних мережах з оцінкою 1 виросли до стабільноі оцінки 4-5.
 

Послуга "Впровадження  amoCRM" 

16 годин розбору бізнес-процесів, 3 тижні інтеграції та більше 1 року успішного використання. Нами була проведена систематизація робочих процесів у 3-х відділах компанії та об'єднання їх в єдину систему amoCRM. В легкому доступі звітність щодо зайнятості та эфективності роботи співробітників, поточних завдань та процесу руху усіх проектів.

 

Послуга "Впровадження amoCRM"
10 годин розбору бізнес-процесів, 4 тижні інтеграції та більше 2-хроків успішного використання. Нами було проведено об'єднання в єдину систему колл-центру та 3 відділів продажу, налаштування сквозної аналітики та опрацювання карток для подальшої сегментації бази потенціальних клієнтів. Тепер у керівництва є можливість прорахувати КPI 
менеджерів за зверненнями, зустрічам та угодами. А менеджери пом'ятають про проведені зустрічі та потенціальних клієнтів.

 

Спільний кейс з нашими партнерами
Школа Продаж Марценко: 

Зростання продажу на 40%, а прибутку на 55%.  Оптимізували бізнес-процеси в рамках відділу продажу. Налаштували  взаємозв'язок контакт-центра та клієнтів. Розробили мотивацію для персоналу. Навчили відділ продажу працювати системно та послідовно з кожним клієнтом в новій системі. Провели серію навчальних тренінгів, що посилили навички менеджерів. За рахунок такого підходу - одночасної роботи з технологіями та людьми, клієнт отримав сильний результат за короткий проміжок часу.
й ми зв'яжемось з вами
повинен починатися з +3
Хочу так само

Наші клієнти рекомендують

Є також декілька клієнтів, які готові розповісти про нашу спільну роботу:

Зворотній зв'язок і подяка клієнта:

Хочу выразить благодарность компании DOitWELL и непосредственно Юлии Кишиньке, за проработку отдела качества для компании Zbird "Jewellery". 
Подключив отдел качаства, мы смогли выявить и оперативно решить вопросы, которые волнуют наших клиентов, в таких плоскостях, на которые мы не обращали внимания. Это были маленькие мелочи, но как оказалось покупатель им уделяет намного больше внимания, чем мы ранее оценивали. Служба качества дала понять, насколько профессиональны наши сотрудники и где им стоит поднять навыки и компетентность, как более точно доносить информацию клиенту. 
Служба качества помогла нам увеличить количество продаж, качество продукта и оперативно реагировать на потребности клиента, которые актуальны именно в данный момент. Считаю, каждая компания должна иметь службу качества, чтобы не терять обратную связь с клиентом. 
Шевченко Сергій
Власник і керівник компанії "Zbird Jewellery"
Кейс:

Старт проекту з нуля спільно з командою клієнта. Ми дослідили ринок та клієнта компанії, завдяки чому, протягом 6 місяців збудували й опрацювали систему залучення та взаємовідносини з клієнтами компанії. MUDRA - ще один приклад клієнтоорієнтованості бізнесу з працюючим "сарафанним радіо", хорошим рівнем клієнт-сервісу, яким ви зможете насолоджуватися протягом усього циклу роботи з клієнтом. Це компанія, якості продукту якої ми довіряємо та яку можемо сміливо рекомендувати її друзям і знайомим. За умови роботи з нами ви зможете також отримати індивідуальну систему лояльності в компанії MUDRA.

Зворотній зв'язок клієнта:

Висловлюємо подяку команді DOitWELL за професіональний підхід, командну роботу, оперативність та чіткість.
Компанія DOitWELL вивчила ринок освітніх послуг, проаналізувала найбільш прийнятні для нас варіанти розвитку та разробила стратегію руху, яка дозволила в мінімальні терміни досягти поставлені цілі:
• Забезпечення вхідних звернень в компанію;
• Створення в компанії маркетингової системи, яка дозволяє легко контролювати процеси, підрядників, продажі;
• Підготовка спеціаліста маркетингу зі штату компанії.
Компанія DOitWELL також допомогла систематизувати роботу відділу продажів за допомогою впровадження СRМ-системи та сервісу телефонії, налаштували аналітичну систему та воронку продажів.
Варто відмітити чітке планування зустрічей та термінів по реалізації стартегії, що дозволило швидко рухатись та одразу приймати рішення.
Команда DOitWELL – це справжня ефективна допомога вашому бізнесу, справжні професіонали, не тільки в питаннях маркетингу та продажів, а просування бізнесу загалом. Протягом всієї роботи з нами були зацікавлені в повній реалізації наших цілей та стали справжніми друзями нашої компанії.
Тетяна Шевченко
Директор "MUDRA.ОСВІТА ЗА КОРДОНОМ"
Кейс:

Ми детально дослідили потреби кожного сегменту цільової аудиторії, а також як ці потреби закриває ринок і що не закриває. Після чого спільно, однією командою, оновили та посилили продукти компанії, які повністю виділяють компанію на ринку. У зв'язку з посиленням продуктів компанії ми спільно створили позиціонування компанії на ринку й допомогли розкрити його у всіх рекламних інструментах і каналах. Компанія ISTAT24 - це високоякісний клієнтоорієнтований продукт, який закриває потреби як власників, так і комерційних директорів, маркетологів. Компанія знаходиться на етапі ребрендингу, однак, якщо ви стаєте нашим клієнтом, ви зможете вже застосовувати нові продукти у своєму бізнесі та отримати персональну систему лояльності від нашої компанії.

Зворотній зв'язок і рекомендація від клієнта:

Наша компания являлась клиентом DOitWELL в 2017 году. Мы очень довольны работой с этой компанией, и поэтому не без гордости можем рассказать, как это было, и что мы сделали. У нас была задача глобальная – в связи с изменением позиционирования перенастроить систему маркетинга, провести рекламные кампании, понять, что дает нам отдачу, и работают ли те или иные стратегии продвижения.

В общем, мы остались довольны сотрудничеством. Девочки профессионалы своего дела. Все четко, эффективно и в срок. И если мы скажем, что наши ожидания оправдались – это будет неправдой. А все потому, что им удалось превзойти наши ожидания. Спасибо за работу, будем рады сотрудничать снова!
Олександр Макаровский та Катерина Пучко
Перша українська платформа сквозної аналітики ISTAT24
Кейс:

Ринок висококонкурентний. Оптимізували бізнес-процеси в рамках відділу продажу. Налаштували взаємозв'язок контакт-центру та відділів продажу в рамках трьох ЖК, а також взаємозв'язок з телефонією та call-tracking. Навчили три відділу продажу, а також надали супровід в перевірці якості та адаптації менеджерів до нової системи. Компанія працює системно і послідовно з кожним клієнтом.

Зворотній зв'язок і подяка клієнта:

Администрация компании Novbud благодарит коллектив компании DOitWELL за качественное проведение работ по внедрению CRM-системы в отдел продаж и контакт-центр нашей компании.

В процессе реализации задачи ребята из компании DOitWELL показали себя как высокопрофессиональные специалисты, которые следят за качеством выполненной работы. Квалифицированные сотрудники компании используют комплексные решения и индивидуальный подход, исходя из потребностей и целей, возможностей клиента.
Отдельно хотим отметить оперативность решения задач и постоянную поддержку, как по вопрос CRM-системы так и по вопросам интеграции телефонии и системы call-tracking.
Кокот А.А.
Заступник директора з продажу "Novbud"
Кейс:

Компанія звернулася із завданням розподілити навантаження між лікарями та при цьому утримати високолояльних клієнтів. Зміни зачепили багато аспектів компанії, включаючи маркетинг і бізнес-процеси. Компанія знаходиться на стадії впровадження змін. Основний стабільний канал реклами - це "сарафанне радіо". Ми сміливо можемо рекомендувати цю компанію як якісну і клієнтоорієнтіровану.

Подяка і рекомендація клієнта:

Стоматологическая клиника «Лилия Эстет», в лице главного врача Бойко Людмилы Станиславовны выражает искреннюю благодарность Вашей компании, в частности Юлии, Елене за проделанную плодотворную работу.
Мы благодарим Вас за индивидуальный подход. За то, что Вы «влились» в нашу компанию, «прочувствовали ее изнутри» и на основе этого разработали эффективную маркетинговую стратегию, а также предложили комплекс мероприятий для ее реализации. 
Для нас очень важны и полезны Ваши рекомендации и профессиональное мнение, готовность помочь нам в решении любого вопроса.
Отдельное «спасибо» хочется сказать за Вашу человечность. Вы всегда отзывчивы, искренние, порядочные, с пониманием и терпением относитесь к нашим просьбам и «капризам». 
Хочется пожелать Вам энергии, сил, успехов, процветания и достижения новых вершин в бизнесе.
Надеемся на дальнейшее сотрудничество и верим в сохранение сложившихся деловых и дружеских отношений. 
Бойко Людмила Станіславівна
Стоматологічна клініка "Лилия-Эстет"
 
Кейс:

Компанія звернулася із запитом підвищити рівень утримання клієнтів та сформувати лояльність. Ми детально дослідили всіх клієнтів центру та їх взаємозв'язок усередині центру в усіх напрямках діяльності та розробили поетапний план дій для вирішення завдання, включаючи перехід на нову аудиторію й відсіч "не своїх" клієнтів. Як результат, на 5 місяць роботи за розробленим планом клієнт мав ріст відгуків в соціальній мережі з оцінки 1 до стабільної оцінки 4-5, а кількість продажу зросла на 40%.

Зворотній зв'язок і подяка клієнта:

Центр отдыха MAXIMUM - выражает благодарность коллективу компании DoItWell за креативный подход к работе, внимательность к потребностям клиента и качественную проработку всех деталей проекта.
Работали с компанией DOitWELL в сентябре-октябре 2017 года. В течении месяца команда DOitWELL провела анализ конкурентов и анализ текущей ситуации по нашей компании, разработала пошаговый план развития и, как приятный бонус, проработала WOW-эффекты по каждой из услуг нашего центра отдыха.
Работали совместно, как одна команда. Было интересно, продуктивно и информативно. Спасибо большое ребятам за профессионализм и классный сервис. 
Особенно хочется отметить профессионализм специалистов, работавших над разработкой маркетинг стратегии, Юлии и Елены. Очень приятно, что даже после сдачи проекта, ваша компания поддерживает партнерские отношения и всегда готово помочь консультацией и советом. Надеемся на дальнейшее сотрудничество, такое же успешное и плодотворное. Желаем специалистам успехов и благополучия, а компании — достижения новых высот в развитии бизнеса.
Руслан Богайчук
Центр відпочинку MAXIMUM
Кейс:

Ринок висококонкурентний. Після дослідження різних сегментів клієнта і того, які потреби задовольняє ринок, були розроблені нововведення для компанії та ринку на рівні продукту і клієнт-сервісу компанії. Компанія знаходиться на стадії реалізації, тому розголошувати результати впровадження змін ми зможемо лише через 6 місяців після впровадження. Однак скажемо, що й самі з задоволенням будемо постійними клієнтами оновленого продукту даної компанії.

Зворотній зв'язок і рекомендація клієнта:

ТОВ «Епоха Інтернаціональної Освіти» розпочала співпрацю з командою консультантів DOitWELL в 2017 році.

Під час співпраці співробітники компанії DОItWell неодноразово довели свій високий рівень професіоналізму, компетентність у питаннях організації й проведення маркетингових досліджень, високу орієнтованість на клієнта, креативність в розробці індивідуальних стратегій виходу на нові ринки та відповідальне ставлення до своєї роботи. Нам було запропоновано принципово новий підхід до звичних речей, розроблена вдала стратегія пошуку нових клієнтів. 
Ми сміливо рекомендуємо консультантів DOitWELL в якості компетентного підрядника для розробки стратегій розвитку, маркетингових досліджень, пошуку, обробки, аналізу та роз'яснення інформації.
Олена Юзькова
Компанія "Епоха Інтернаціональної Освіти"
Спільний кейс з нашими партнерами
Школа Продаж Марценко:

Ринок послуг таксі. Оптимізували бізнес-процеси в рамках відділу продажу. Налаштували взаємозв'язок контакт-центру та клієнтів. Розробили мотивацію для персоналу. Навчили відділ продажу працювати системно і послідовно з кожним клієнтом в оновленій системі. Провели серію навчальних тренінгів, які посилили навички менеджерів. За рахунок такого підходу - одночасної роботи з технологіями і людьми, клієнт одержав сильний результат за короткий термін.

Обратная связь и благодарность клиента:

Огонь)))) Ребята внедрили нам ЦРМ, прописали мотивацию, автоматизировали процессы, систематизировали контроль, провели серию обучающих тренингов и т.д. Все на высшем уровне. Продажи сходу увеличились на 40%, а прибыль на 55%)) Рекомендую)))
Богдан Бурба
Власник компанії U-Drive

Дізнавайтеся новини нашої компанії своєчасно

Долучайтеся до нашого Youtube каналу і дізнавайтеся про все найцікавіше

Як вибрати CRM систему та що потрібно врахувати при налаштуванні. Лайфхаки від інтеграторів.

 

Робота з запереченнями

 


 

 

Навіщо потрібна CRM система для бізнесу та до чого тут клієнт-сервіс? Оптимізація бізнес-процесів.
 

 

НАШІ ПАРТНЕРИ:

 
 
 

Наші контакти

+38 (044) 499 98 51

+38 (067) 447 02 12

diwcooperation@diw.com.ua

Посилити ваш бізнес!